Teorie Spiskowe Star Stable #14 - Instytut koszmarów Dark Core

Hejeczka! Ostatnio większą aktywność wykazałam na kanale ale o tym na końcu. Dziś teoria!

Tak jak myślałam Nightdust jest Starbreedem (nie Concordem!) co wyszło na jaw po tym jak stał się niebieski. Ale zanim to nastąpiło mieliśmy scenkę z Darko. Macie screena z tego co nas interesuje.



A czym jest ten Instytut koszmarów?

Otóż to...

Justin mówi że Conki jest uwięziony razem z nieludzkimi stworzeniami. A Anwirzak zamienił się w goryla (czy co to tam było) gdy wstrzyknął sobie w czułe miejsce zieloną maź. Mają go właśnie tam zabrać. Skoro Conkuś jest razem z takimi istotami to...

No cóż chyba troszeczkę, ale to tak tylko troszeczkę się spóźniliśmy.

Czyli będzie kolejna akcja ratunkowa. Juchu! Cóż za entuzjazm...

Jest to niestety znak że moja poprzednia teoria o Conkim jest błędna. No cóż mówi się trudno.


A co do kanału wstawiłam dwa MV z SSO. Z tego pierwszego jestem szczególnie dumna :D
Pierwszy MV
Drugi MV

W dodatku dostałam się do pierwszego w moim życiu mepa! Nie z SSO. Jest to mep Ajden, w którym po prostu wstawiamy swoich ulubionych wykonawców piosenek czy nwm na przykład aktorów :D W moim przypadku byli to Imagine Dragons <3
Link do mojego parta
Link do mepa

To na tyle!
Bajuuuuuuuuu!

Komentarze

Popularne posty