Coś innego! Teorie Spiskowe o Star Stable!

Hej! Dziś coś zupełnie innego. Mianowicie, Star Stable! Tak, jedna z moich ulubionych gier ogólnie, ulubiona gra o koniach. Szczerze, to opowiem wam pewną teorię, którą wymyśliłam SAMA. Jest to teoria o pewnej postaci fabularnej, mianowicie o Annie.



Anna to postać fabularna w SSO, jest jedną z bardziej porządanych postaci w grze. Myślę, że osoby które w tę grę grają, słyszały wiele teorii na jej temat. Ta teoria jest wymyślona przeze mnie, opiera się głównie o najnowsze zadanka fabularne, czyli zadanka z Evergreyem.

 Znalezione obrazy dla zapytania anna sso                     Znalezione obrazy dla zapytania evergrey sso



Ta dziewczyna to Anna, dziadek z laską to Evergrey. Przypatrzcie się ich twarzom. Widzicie podobieństwo? Tak, obydwoje mają te dziwne znaki na twarzy. Ale dlaczego? Tu macie screena z jednego zadanka.
Pytanie (od panienki zwanej Lisą)
No i odpowiedź (od dziadka z laską xD)



A więc już wiemy co to za makijaż. Teraz pora dowiedzieć się dlaczego takowy jest uwzględniony na naszych postaciach. Te malowidła wzięły się ze względu na zbyt długie przebywanie w Pandorii, czyli różowiej krainie co płaszczki latają po niebie, grzybki podgrzybki są wielkie jak konie, a wyspy latają gdzie im się podoba. Anna jest tam uwięziona. Evergrey robił badania. Co ich łączy?
Obydwoje byli tam BARDZO DŁUGO (Anna nadal jest)! Ta teoria łączy dwa wątki: "Magiczne lekarstwo" Evergreya i pandoryczne więzienie Anny. I myślę, że to może się sprawdzić w przyszłości. To wszystko się łączy. Trzeba tylko się chwilę zastanowić.




Teraz odejdźmy od tematu toerii, wróćmy do zadanek. I mogę wam je szczerze polecić, choć można się przestraszyć :D Wiele elementów wyskakuje nagle. Jak np. takie zadanie:

Mamy dowieźć naszym koniem pana dziadka do Doliny Ukrytych Dinozaurów. Może dla niektórych to błahostka,  ale ja się nieźle przestraszyłam tym czymś. Jedziemy tym koniem. Pan dziadek śpi. A przynajmniej tak nam się tylko wydaje. Czemu?
BOO! Nagle mi otworzył pan dziadek oczy, ja tu prawie zawału dostałam!

Wróćmy do postaci. O Annie wiemy to, że chyba przez więzienie dostała depresji. A o Evergrey'u powiem jedno: bardziej chamskiej postaci stworzyć się nie dało. No po prostu kosmos!

Jak już mówiłam, postać ma baaaaardzo chamski charakter.  A to tylko jeden przykład, a jest ich więcej...


Zdjęcia treści zadań wykonałam na filmiku Attaccamy, na który serdecznie was zapraszam!
https://www.youtube.com/watch?v=0jmAYMX_EGU&t=2503s

Dobra. Tematem bloga nadal będą modele, tylko co jakiś czas chcę wrzucić coś innego. Np. SSO.

A niedługo opis mojego nowego konika!
Bajuuuuuu!

Komentarze

Popularne posty