Minikonkurs!

Hejo! Ruszamy z dubbingiem!

UWAGA! MINIKONKURS TRWA DO LISTOPADA!

A więc tak jak mówiłam ostatnio - ruszają zgłoszenia do dubbingu.
Co trzeba zrobić aby się dostać?
Nic trudnego! Wystarczy że napiszesz do mnie na maila: rainbow.mlp@vp.pl (zakładałam jek miałam 8 lat nie pytajcie się więc dlaczego taka nazwa)

W temacie maila napisz "Dubbing". W treści musi się znaleźć którą postacią chcesz być (jeśli jest skreślona to oznacza, że jest zajęta):

Marie


Misthoirus

Othiss

Yamayka

Vera

Zefir Limona

Aaron

Melanie


Jeśli się zgłosicie to musicie tą postać podać. Gdy otrzymacie ode mnie odpowiedź, będziecie musieli nagrać kwestię tej postaci. Jak ją nagrać? Telefonem lub mikrofonem. Telefonem, czyli tym dyktafonem z telefonu :D Jakość dźwięku też jest ważna. W tle nie może być jakiś nieproszonych gości. W sensie dźwięków. Musicie mówić GŁOŚNO I WYRAŹNIE tak by było was dobrze słychać. Jeśli dostaniecie odpowiedź, kwestia ma zostać nagrana w ciągu 3 dni. Nie będzie to cała kwestia, lecz kawałek tego co dana postać mówi. Zgłoszenia przyjmujemy dopóki nie będą zajęte wszytkie role. Kwestie moga być nagrane po terminie, ale ważne  aby w ciągu 3 dni. Jeśli się zgłosicie i otrzymacie odpowiedź, nie zawiedźcie mnie! To dla mnie ważne i musicie wiedzieć że wam zaufałam.

Co do nagrody za ładnie wykonany dubbing możecie dostać książkę mojego autorstwa. Przesłaną mailem. Ale warunkiem jest ładnie wykonany dubbing. Ładnie.

I to wszystko co miałam do przekazania. Jeśli chcecie jeszcze troszkę spoilerów to macie tu kolejny zwiastun, wraz z zasadami konkursu!

KLIKNIJ TU ABY ZOBACZYĆ!

Bajuuuu!

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejcia... To jeszcze aktualne? XD
    Bo w sumie fajna sprawa :P
    Jak tak, to chętnie podejmę się roli Very, ew. Melanie i jak dostanę odpowiedź na tego koma to napiszę gdzie trzeba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestie już nagrane, czekam na odpowiedź na maila, zawsze mogę "wypromować" ten post wśród moich znajomych, jak brakuje chętnych :P

      Usuń
  3. Hejka to jeszcze aktualne bo bym bardzo chciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka to jeszcze aktualne bo bym bardzo chciała bym być aronem
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty