Modele i SUPER WAŻNE INFO!!!

Siema! Oto moje nowe modele, zgodnie z obietnicą. Paczajcie!



Tak to są cztery modele które dostałam wcale nie nie dawno. Niektóre (tak jak ogier Traken) zalegają z postem już od grudnia. Czemu o nich nie piszę?

Otóż to...

Od dłuższego czasu pisanie o modelach nie sprawia mi takiej przyjemności co kiedyś. Nie rozpisuję się na ich temat. Więc postanowiłam NA BLOGU przestać o nich pisać. Nie będę siebie zmuszać. Teraz czasami będą się one pojawiać ale na blogu będzie głównie SSO.

Na YT modele nadal będą! Tylko pisanie o nich jakoś mi już nie wychodzi. Ale kocham montować więc nie będę się tam nudzić. Opisywanie modeli (mimo że jakoś nie robiłam tego zbyt często) mi się znudziło.

A film był niewypałem. Może powstanie inny ale muszę mieć czas na dopracowanie scenografii i napisanie scenariusza.

W dodatku zapomniałam hasła do Insta (brawo ja) i założyłam nowe konto. Nazywam się tam @aixashadowpark

Ten post jest krótki. Modele nadal będą się tu od czasu do czasu pojawiać. Ale teraz wolę robić to co sprawia mi przyjemność. Lubię kolekcjonować plastikowe koniki i nadal będę to robić tylko bez tych opisów na blogu. Każdy nowy model będzie się pojawiał w zakładce "Glofisowe rumaki".

A posty stajenne... raczej nie. Nie mam weny na to.

Mam nadzieję że was nie zawiodłam za bardzo!
Bajuuuuuuuuuuu!

Komentarze

Popularne posty