Teorie Spiskowe Star Stable #4 - Tajemnica pięciu drzwi

Hej! Dzisiaj znów teoria, mianowicie teoria pięciu drzwi. To popularna teoria, ale w mojej wersji.



Zacznijmy. Są cztery drzwi. Jedne są pomiędzy Moorland a Fortem Pinta.

Drugie są w Zielonej Dolinie.

Trzecie są w Dolinie Złotych Wzgórz (screen pochodzi z filmiku Cespera którego pozdrawiam :))

Czwarte są w Valedale, w Głuchych Lasach.

Więc mamy cztery drzwi. A gdzie piąte? 
Czemu ma ich być pięć?
W rogu każdych drzwi znajduje się gwiazda. Co ona oznacza?
Podobny obraz

Zdjęcie jest stare, nie ma Epony, PPK, Mistfall... Ale to nieważne. 
Widzimy, że na zdjęciu pięć drzwi łączy cię w gwiazdę. Ale drzwi jest tylko cztery! No właśnie. Dlaczego SSO nie ma ochoty odblokować nam tego tajemniczego terenu?



Ja ten teren nazwałam Daleką Północą. 
Ej, ej na północy mieszka Święty co roznosi nam prezenty!
Ale mieszka też tam Evergray! 
Evergray to Święty Mikołaj! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!

Hehe, żartuję on nie jest Mikołajem. Chyba....




Czemu ZNOWU poruszam jego temat? Hmmm... pomyślmy...
Gdzie nasz PDZL (pan dziadek z laską) został wygnany????????????????

Mroczne miejsce na północy... a może to tam gdzie są nasze drzwi?


No właśnie. Myślę, że drzwi trzymają energię z Pandorii, z dala od ludzi. Dlaczego?
To energia, która kiedyś pewnie podtrzymywała bramę w Eponie. Tak myślę.

Teorii na temat tych drzwi jest wiele. Ta jest dość krótka, lecz wydaje się być prawdopodobna.




Byliście już w Mistfall? Ja nie zdradzam na razie swojej reakcji... o tym będzie osobny post!


To tyle. Mam nowy model, niedługo post!
Bajuuuuuuuuuuuuuu!

Komentarze

Popularne posty