Kolejny Tinker i mój pierwszy model w skali classic!

Hej! Co wam przyniósł Mikołaj? Bo mi dwa koniki. Jak myślicie jakie?



Pierwszy model to ogier Tinker Collecta 2017. Jest to mój pierwszy model z Collecty na 2017 rok. I pomyśleć, że ten rok już się kończy... ach. Ale dobra przejdźmy do sedna.









Tinker ten jest chyba najładniejszy ze wszystkich moich koni tej rasy, a trochę ich mam. Ma chyba wszystkie detale ważne dla tej rasy. Fajnie, że widzę rozłupany zad.
W tym modelu urzekły mnie te piękne szczoty, ułożone w ciekawy sposób. Koń jest pokazany w galopie. Trochę nie współgra ta grzywka, ale mi ona nie przeszkadza.
Konik nie posiada jeszcze imienia. Może ktoś ma jakiś pomysł? Ale błagam nie cukierek, herbatnik, cukruś. I ŻADEN DEMON. Ugh, jak ja nienawidzę jak ktoś tak może krzywdzić model takim imieniem! Najgorsze imię dla modelu to Demon. Albo Diabeł. Może coś na literkę A?




Drugim koniem, którego dostałam jest... model Collecta Deluxe! Czyli w skali 1:12 popularnie zwanej classic. Piękny ten olbrzym!





To ogier Andaluzyjski Collecta 2013 maści siwo-jabłkowitej! Pięknyyyy <3 Koffam go!
Ma on wiele detali, zaznaczone mięśnie. Wszystko co ma koń. Nie muszę wspominać o jego wielkości. Jest na prawdę duuuuuży. Tu macie porównanie z Tinkerem i Pinto.


Nie mam niestety tradów aby porównać. Ale Little Bits, to on przerasta i to dosłownie. Nie jeden mój koń mógłby być jego źrebakiem.

Olbrzym ma na imię See The Gray Mirror. Po polsku (tłumaczone z tłumacza google): Zobacz Szare Lustro. To dlatego że jest szary. Dokładniej siwy, ale niedoświadczony powie że szary. Trzeba wymyślić mu skrót. Może Evergray... tylko muszę uważać by SSO nie oskarżyło mnie o plagiat (XD)!


To na tyle. Widzieliście może już nowe Only You?
Only You #7 - Już czas
Może nie jest idealnie. W ostatnich tygodniach nie starcza mi na nic czasu. Ale przynajmniej nie ma już znaku wodnego!
I trwa casting do serialu! Zapraszam do Valedale przy Kręgu Druidów w poniedziałek o 13 bądź 14. O tym poinformuję wkrótce.
Bajuuuuuuuuuuuu!

Komentarze

Popularne posty