Małe wytłumaczenie...

Hejka! Dzisiaj się wam troszkę wytłumaczę, czemuż to nie było tyle czasu nie było postów. No to zaczynamy!



Po pierwsze, nie mam ostatnio czasu. To trzeba się pouczyć do jakiegoś sprawdzianu, to do stajni, to jakieś scenki nagrywam. Czasu na posty ani na filmiki mi nie wystarcza. Robię co mogę, ale mi to nie wychodzi.

Po drugie, aktywna jestem na snapie. Taka chamska reklama xD Miłośników spoilerów, również tam zapraszam.

No i po trzecie i najważniejsze:
FILM W LISTOPADZIE!
Czyli dwa miesiące później niż zapowiadałam. Jak uda mi się zmontować OSTATNI już zwiastun, to tam będzie data premiery. Spodziewajcie się już tam troszkę motywu świątecznego! Film jest przewidywany na ok. 25-30 minut. A minikonkurs nadal trwa! Wydłużam czas DO LISTOPADA!


Ale jeśli nie macie ochoty czekać do listopada to zapraszam na film Uli, którego premiera już 31 października!
https://www.youtube.com/channel/UCkhWUj3bd-JzBaOXB9MlwgQ

Ja sama jestem już w połowie prac nad moim filmem. I nie wiem co z tego wyjdzie. A pożegna was Cneosik, bo nie mam nowych zdjęć.


Buziaki!
Bajuuuuu!

Komentarze

Popularne posty