Dżizas to już jutro! (czytaj do końca!)

Elooooooooo! Dzisiaj niedługi post o Gavinie. Mianowicie dziś nareszcie jest jakiś post o tym jak se dziewuchy z naszej stajenki patatajają na plastikowych konikach, ihaha. Czyli o Kindze i Gavinie dzisiaj. No to macie tu fotki z naszej jazdy na cordeo!






No to ode mnie już wszystko więc ci co są ciekawi o co chodziło w tytule, niech czytają dalej.





Myślę, że osoby, które czytają mojego bloga już jakiś czas wiedzą, że jestem jedną z fanek Uli ze Stajni Tenebris. I już od kilku miesięcy czekam na jej film. A więc... jutro jest 31! Czyli halloween. Uuu, będzie się działo. Jutro mam do stajni na 16... jak wrócę to pewnie będzie już godzina lub dwie po premierze. Albo kto wie... może wcale jeszcze jej nie być. Wracam gdzieś w okolicach 18:30... a na fejsie Stajni Tenebris jest napisany o tym post. O której więc godzinie? A bo ja wiem... wiem że jutro i nie mogę się doczekać! Kto czeka komentuje! A za to mój film, jak już wiecie, zagości 6 grudnia. Czyli za miesiąc. I zastanawiam się nad pobraniem camtasi (czy jak to tam się pisze).Czyli nowego programu do montowania. ZNOWU. Ale mniejsza kto się jara filmem Uli???
Znalezione obrazy dla zapytania stajnia tenebris
Kurdeeee, nie mogę się doczekać!
Bajuuuuuuuuuuuu!

Komentarze

Popularne posty