Mefista i małe odświeżenie :)

Elo! Dzisiaj o nowej klaczce w naszej stajni czyli o panience rasy Tennessee Walker Mefiście!










No to mamy już klika Walkerków w stajni (czy tylko mi ta rasa kojarzy się z Alanem Walkerem?!). Teraz poluję na źrebki oraz ogiera w starym i nowym malowaniu. Zapominałam zrobić zdjęcia wszystkim koniom tej rasy które posiadam. Ale za to macie tu jeszcze Euforię i Cirkusa :D


Chyba każdy z was zauważył że strona została odświeżona. Tak będę robić gdzieś co kilka miesięcy więc ten wygląd nie będzie tu na zawsze. Opis Mefisty w Glofisowych Rumakach nie dzisiaj bo na razie jest strasznie gorąco i nie będę przemęczać komputera :) No i jeszcze chciałabym dodać że Mefista jest młodą klaczą i nie za bardzo ujeżdżoną. Więc czeka przed nami jeszcze duuuużo pracy. Kinga już się czai bo chciałaby czynić honory :D
Bajuuuuuuu!

Komentarze

  1. Śliczna klaczka, czekam na jakieś lepsze jej zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wyruszam na poszukiwania dobrych miejsc :D Więc wkrótce będzie więcej zdjęć i to z koleżkami rasowymi :) Zaproszenie oczywiście przyjmuję :D

      Usuń
  2. Ja też myślałam o Alanie Walkerze xD pozdro

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty