Star Stable TOP 10 #1 - Postacie

Heja! Dziś zaczynamy z nową serią, mianowicie SSO TOP 10! Ale zanim zaczniemy...

Jest polskie wydanie magazynu Star Stable! Jeszcze go nie posiadam ale postaram się kupić jak najszybciej :D Będzie tam o tej tajemniczej postaci!

SSO dało nam ostatnio niestety niepełny spis postaci. No cóż mojego najka tam nie ma a szkoda bo z chęcią bym się o nim coś więcej dowiedziała. Może dadzą nam jego opis za tydzień. Kurczę a ja wtedy do Niemców jadę :/

Więc zaczynajmy!

10. Linda

Na 10 miejscu jest dlatego że no cóż nie jest to mój ulubiony jeździec duszy. I dlatego że wiemy o niej najmniej. Okazuje się że ma dużo wspólnego z Avalonem... no niestety to było do przewidzenia :D Jest spod znaku byka i ma 18 lat. Jej ulubioną potrawą jest Tiramisu. Mieszka w Winnicy.

9. Eilzabeth

Ostatnio spadła na 9 miejsce dlatego że podejrzewam ją o zdradę :) Jest super sympatyczna ale no cóż jeżeli moja teoria okaże się prawdą to taka nie będzie. Ma 47 lat (o choinka myślałam że mniej) i urodziny obchodzi 25 lipca (ehh ja też mam w lipcu...). Najbardziej lubi chleb bananowy (???). Jej adres to Valedale.

8. Herman

Zdziwko było jak zobaczyłam że nie ma go w opisach :/ Herman jest jednym z milszych osobników w SSO. Był porwany przez GED-y ale jakiś czas temu został wyratowany przez naszą postać przed śmiercią (nie)naturalną. Ma coś około 60-70 lat i mieszka w Stajni Jorvik.

7. Rania

Jest niewidoma ale za to jaka odważna :D Pomaga nam odblokować Mistfall. Nie ma jej w opisach :/
Ma bodajże 16-17 lat i mieszka w Dundull.

6. Rhiannon

Ma mega sympatyczną mordkę :D Nie ma jej w opisach :/ Jest żartobliwa a jej koniem jest Nix.
Nie ma o niej za wiele.

5. Alex

Alex ostatnio dostała opierdziel od Elizabeth ;( Jest jednym z jeźdźców dusz. Ma 18 lat, urodziny obchodzi 5 kwietnia, jej ulubioną potrawą jest pizza a urodziła się w Jorvik City. Ma młodszego brata Jamesa.

4. Darko

Jest to jedyny zły niedobry którego lubię i toleruję :D Może dlatego że jest ładnie zrobiony. Jest bardzo zapatrzony w siebie. Pochodzi z Norwegii a kolejny rok życia skończy 29 listopada. Lubi śledzia marynowanego (fuuj za to go nie lubię. NIENAWIDZĘ ryb).

3. Anna

Jest uwięziona w Pandorii i przy jej ratowaniu przeszkodził nam wyżej przedstawiony gość. Jej koniem jest Concorde. Urodziła się 3 listopada 18 lat temu. Najbardziej lubi burgery wegetariańskie.

2. Lisa

Lisa to mój ulubiony jeździec duszy. Ostatnio ją gdzieś wywiało. Ma 17 lat jest spod znaku wodnika lub byka (twórcy chyba pomylili daty urodzenia Lindy i Lisy bo w Starshine jest powiedziane że Lisa jest spod znaku byka). Jeździ na Starshine a jej ulubionym jedzonkiem są tacosy.

1. Evergray

Moja najukochańsza postać w całej grze <3 Uwielbiam go dlatego że to jest idealne odwzorowanie mnie w SSO. Ma identyczny charakter :D I pewnie mnie teraz za to przestaniecie lubić ;( Żal że go nie ma w opisach...

I to na tyle! Spodziewajcie się kolejnej część w najbliższych tygodniach.
Bajuuuuuuu!

Ps. Zmieniłam wygląd postaci. Ja wam się to widzi?

Komentarze

  1. Bardzo fajny wpis, ja także lubię Evergray'a.. sso tworzy nową postać, której koncept znalazł się w magazynie, postać ta jest trochę jak on, jednak taka młodzieżowa. Ona również ma związek z Pandorią. Jeśli chcesz to zajrzyj do posta o publikacjach sso u mnie na blogu, tam pokazałam i dodałam informacje o tej nowej postaci starstableonline-archwill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, muszę kupić tę gazetkę :D Mam nadzieję że wątek Evergray'a będzie kontynuowany i nie "zaćmiony" wątkiem tej nowej postaci.
      Ale coś mi się wydaje że raczej będzie to jego przyjaciółka i to on nam ją przedstawi :D Ale ciekawe o co będzie chodziło z ratowaniem Lindy...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty