Teorie Spiskowe Star Stable #11 - Magiczny koń. Ale kto nim jest?

Elo! Dziś teoria, bo jak wiecie w modelach przestój.

Starbreedy, to był temat ostatniej aktualizacji z główną fabułą. Tym razem odeszliśmy od tematu Pandorii i ratowania, ratowania i jeszcze raz ratowania. Do uratowania pozostali nam Fripp, Concorde i Anna. No trzy osoby, nie jest tragicznie. Osobiście wątek Justina i Starbreedów jakoś nie podszedł mi do gustu. Osobiście wolę Pandorię i Evergraya. Uwielbiam to miejsce i tą postać. Głównie dlatego, że gdy przeczytałam to o tej chorobie to mi się go tak strasznie żal zrobiło, że po prostu walić Annę, najpierw zajmę się tym gościem. Ale dobra wróćmy do Starbreedów.

Nie chce mi się tłumaczyć. Wkleję wam i podlinkuję. Ostatnio byłam zła, że tak wszystko namerdali. Było już tak tęczowo, ale wszystko zepsuli. Myślałam, że ujrzę kiedyś mojego ukochanego konia Concusia. Moim ulubionym Jeźdźcem jest Lisa, ale koniem akurat Concorde. Smutne to trochę.

"Starbreedy są końmi dosiadanymi przez Jeźdźców Dusz. Mają błogosławieństwo Światła Aideen, dzięki któremu mogą nosić ducha Strażnika. Starbreedy można znaleźć tylko w Jorvik, gdzie są i inne konie Starbreed. Są niezwykle rzadkie, ale nie aż tak jak Strażnicy. Z pomocą Rhiannon gracz uczy się rozpoznawać aury Starbreedów, by odnaleźć Concorde'a."

źródło: http://pl.jorvikipedia.wikia.com/wiki/Starbreed

A teraz macie tu strażników. Taka byłam zła. No masakra. Troszkę głupio zrobili.
Ale tym razem własnymi słowami. Strażnik to taki Starbreed, który ma po prostu moc reinkarnacji. Czyli ma różne ciała. Każdy Strażnik jest Starbreedem, ale nie każdy Starbreed jest Strażnikiem.

Strażnicy - Concorde, Tin-Can, Meteor i Starshine.

Nasz pimpuś Startowiec - To dlatego latał. Ale on nie jest Concusiem. Pewnie będzie Alicornem. Czyli jednorogiem ze skrzydłami.

Nightdust - nie bez powodu zaufał Madison. Było ostatnio, że Starbreedy szukają swoich idealnych jeźdźców. Madison na nim zależy tak samo jemu na Madison.
Znalezione obrazy dla zapytania sso nightdust
Dellingr - ukochana Rania mówi, że łączy ich silna więź. I to można zauważyć. On też jest Starbreedem.
Znalezione obrazy dla zapytania sso dellingr
Nix - Pewnie nie wielu z was pamięta to imię, ale to koń nijakiej Rihannon. Ona sama nam o tym wspomina.
Możesz liczyć na wsparcie druidki Rhiannon!
To na tyle z koni, które są Starbreedami. Raczej wstawię wam drugi post. Mam pomysłaaa...
Bajuuuuuuuu!

Komentarze

Popularne posty